372X372 Banner 1 ON LINE Πληρωμή Λογαριασμού
For The Home Block1 Καινοτόμα προϊόντα ηλεκτρικού ρεύματος & φυσικού αερίου που ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες του σπιτιού σας! Μάθετε περισσότερα
Μία σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες και δωρεάν παροχές για να εξυπηρετήσουμε την κάθε σας ανάγκη! Μάθετε περισσότερα
Block2 Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε; Μάθετε περισσότερα
S4 Βρείτε εδώ αποκλειστικές προσφορές, προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και μοναδικά προνόμια και ευκαιρίες, για να ζήσετε αξέχαστες εμπειρίες.

Ενέργεια που σας δίνει περισσότερα, για να ζείτε ομορφότερα.
Μάθετε Περισσότερα
18321

9 Ιουλίου 2024

Ανακοίνωση για μηνιαία καταμέτρηση ένδειξης απο ΔΕΔΔΗΕ για δικαιούχους Κοινωνικού Τιμολογίου

facebook linkedin twitter

Αγαπητέ Πελάτη,

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία μηνιαίας καταμέτρησης, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το προσεχές διάστημα.

Ως εκ τούτου, η ΖeniΘ θα εκδίδει στο εξής, για την παροχή σας, μηνιαίο λογαριασμό Ηλεκτρικής Ενέργειας με βάση καταμετρημένες εκκαθαριστικές ενδείξεις, όπου αυτές είναι διαθέσιμες, σύμφωνα με το πρόγραμμα καταμέτρησης του ΔΕΔΔΗΕ. Η ZeniΘ θα συνεχίσει να σας παρέχει την ίδια προθεσμία πληρωμής των σαράντα (40) ημερών με βάση τις ειδικότερες προβλέψεις του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Συνεπώς, οι λογαριασμοί που θα λαμβάνετε είναι πιθανό να συμπεριλαμβάνουν, ως υπόλοιπο, το ποσό του προηγουμένου λογαριασμού σας, το οποίο σε περίπτωση που έχετε ήδη προβεί σε πληρωμή θα το αγνοείτε και θα εξοφλείτε μόνο το ποσό του τρέχοντος λογαριασμού.

Η μηνιαία καταμέτρηση θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε ενέργεια γιατί θα έχετε ταχύτερη ενημέρωση για την κατανάλωσή σας και θα συμβάλει να περιοριστεί το φαινόμενο των ρευματοκλοπών, που επιβαρύνει όλους τους συνεπείς πελάτες, αφού ο μηνιαίος έλεγχος καθιστά ευκολότερο, για τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ τον εντοπισμό παραβατικών συμπεριφορών.

Στο πλαίσιο αυτό παρακαλείστε να διασφαλίσετε ότι το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών θα έχει πρόσβαση στον χώρο των μετρητών της εγκατάστασης, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης, έχετε τη δυνατότητα να καταχωρήσετε την ένδειξη της παροχής σας με τους εξής εναλλακτικούς τρόπους:

  • Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη γραμμή 800-400-4000 (χωρίς χρέωση).

 

  • Μέσω της ιστοσελίδας του ΔΕΔΔΗΕ (www.deddie.gr).

 

  • Μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App αφού πρώτα την εγκαταστήσετε στο κινητό σας τηλέφωνο.

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε μπορείτε να επισκεφθείτε ένα κατάστημα ZeniΘ ή να επικοινωνήσετε με το 18321.

 

Με εκτίμηση,

Η ομάδα της ZeniΘ  

message
close message Φόρμα Επικ/νίας chat Live Chat call Click 2 Call