Φόρμα Υποβολής Παραπόνων
Παρακαλούμε για την ακριβή και πλήρη συμπλήρωση των στοιχείων σας, όπως και να περιγράψετε αναλυτικά κάθε γεγονός που αφορά στο Παράπονό σας προκειμένου να διευκολυνθεί η επεξεργασία και η αντίστοιχη απάντηση.
Στην ZeniΘ επιδιώκουμε να ανταποκριθούμε στις αντιθέσεις των Πελατών μας με ακεραιότητα και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.
Με στόχο τη διατήρηση και ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους Πελάτες μας, η διαχείριση των Παραπόνων ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές για την επίλυση της εκάστοτε διαφοράς με διαφάνεια. Παράλληλα, αποτελεί αφορμή διαρκούς βελτίωσης των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών μας.
Όλα τα Παράπονα που υποβάλλονται τυχαίνουν ορθής καταγραφής και άμεσης διεκπεραίωσης με αποτελεσματικότητα και εμπιστευτικότητα.
Με την υποβολή του Παραπόνου ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:
Κατά τη διάρκεια διαχείρισης του Παραπόνου, αν επιθυμείτε μπορείτε να ενημερωθείτε για τον μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου που αντιστοιχεί στην υπόθεσή σας.
Το Τμήμα Διαχείρισης Παραπόνων με την ολοκλήρωση της διερεύνησης, θα ενημερώσει τον αιτών εντός του προκαθορισμένου χρονικού πλαισίου, όπως αυτό ορίζεται από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Η ενημέρωση γίνεται, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας έχει δηλώσει στην Εταιρεία με έναν από τους κάτωθι τρόπους:
Το ανθρώπινο δυναμικό μας διαθέτει μεγάλη εμπειρία και είναι σε θέση να διερευνήσει και να αξιολογήσει σε βάθος το κάθε ζήτημα. Στόχος μας είναι η αποστολή της τεκμηριωμένης απάντησης με σαφήνεια.
Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι
Εφόσον επιθυμείτε μπορείτε να υποβάλλετε το Παράπονό σας σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Μας ενδιαφέρει η γνώμη σας και σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνείτε μαζί μας.
Για την υποβολή ενός Παραπόνου, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Στην περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση που θα λάβετε από την Εταιρεία, έχετε τη δυνατότητα να προσφύγετε σε εναλλακτικούς αναγνωρισμένους φορείς εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών όπως ο Συνήγορος του Καταναλωτή ο οποίος λειτουργεί ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών.
Παρακαλούμε για την ακριβή και πλήρη συμπλήρωση των στοιχείων σας, όπως και να περιγράψετε αναλυτικά κάθε γεγονός που αφορά στο Παράπονό σας προκειμένου να διευκολυνθεί η επεξεργασία και η αντίστοιχη απάντηση.
Εισάγεται το τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό στο οποίο επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, π.χ. 69χχχχχχχχ ή 2χχχχχχχχχ
Παρακαλώ καταχωρήστε μία σωστή διεύθυνση ηλ.ταχυδρομείου, π.χ.example@domain.gr
Για παροχή φυσικού αερίου xΠΕxxxxxx
Για παροχή ρεύματος xΗΛxxxxxx
Επισύναψη Αρχείου
5 MB μέγιστος όγκος αρχείου.
Βεβαιωθείτε ότι το αρχείο είναι της σωστής μορφής και μεγέθους.
Τα δεδομένα σας Προσωπικού Χαρακτήρα επεξεργάζονται από την ΖeniΘ αποκλειστικά και μόνο για τον σκοπό για τον οποίο έχουν συλλεχθεί και διαγράφονται μετά το πέρας 12 μηνών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και τα δικαιώματά σας, παρακαλούμε επισκεφθείτε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της ΖeniΘ.
Τα δεδομένα σας Προσωπικού Χαρακτήρα επεξεργάζονται από την ΖeniΘ αποκλειστικά και μόνο για τον σκοπό για τον οποίο έχουν συλλεχθεί και διαγράφονται μετά το πέρας 12 μηνών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και τα δικαιώματά σας, παρακαλούμε επισκεφθείτε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της ΖeniΘ.
Τα πεδία με τον αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα - Παρασκευή 08:00-20:00 & Σάββατο 09:00-15:00