372X372 Banner 1 ON LINE Πληρωμή Λογαριασμού
For The Home Block1 Καινοτόμα προϊόντα ηλεκτρικού ρεύματος & φυσικού αερίου που ταιριάζουν απόλυτα στις ανάγκες του σπιτιού σας! Μάθετε περισσότερα
For The Home Block3 Μία σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες και δωρεάν παροχές για να εξυπηρετήσουμε την κάθε σας ανάγκη! Μάθετε περισσότερα
Block2 Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε; Μάθετε περισσότερα
18321
Home Services

Διαχείριση παραπόνων

Ανταποκρινόμαστε με υπευθυνότητα, έγκαιρα και αποτελεσματικά.

Στην ZeniΘ επιδιώκουμε να ανταποκριθούμε στις αντιθέσεις των Πελατών μας με ακεραιότητα και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.

Με στόχο τη διατήρηση και ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους Πελάτες μας, η διαχείριση των Παραπόνων ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές για την επίλυση της εκάστοτε διαφοράς με διαφάνεια. Παράλληλα, αποτελεί αφορμή διαρκούς βελτίωσης των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών μας. 

Όλα τα Παράπονα που υποβάλλονται τυχαίνουν ορθής καταγραφής και άμεσης διεκπεραίωσης με αποτελεσματικότητα και εμπιστευτικότητα. 

Με την υποβολή του Παραπόνου ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

  1. Διερεύνηση του Παραπόνου και βασιμότητας αυτού
  2. Επίλυση του ζητήματος 
  3. Απάντηση στον αιτών

Κατά τη διάρκεια διαχείρισης του Παραπόνου, αν επιθυμείτε μπορείτε να ενημερωθείτε για τον μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου που αντιστοιχεί στην υπόθεσή σας. 

Η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών με την ολοκλήρωση της διερεύνησης, θα ενημερώσει τον αιτών εντός του προκαθορισμένου χρονικού πλαισίου, όπως αυτό ορίζεται από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Η ενημέρωσή γίνεται, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας έχει δηλώσει στην Εταιρεία με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

  • Τηλεφωνική επικοινωνία
  • Επιστολή μέσω ηλεκτρονικού ή φυσικού ταχυδρομείου 

Το ανθρώπινο δυναμικό μας διαθέτει μεγάλη εμπειρία και είναι σε θέση να διερευνήσει και να αξιολογήσει σε βάθος το κάθε ζήτημα. Στόχος μας είναι η αποστολή της τεκμηριωμένης απάντησης με σαφήνεια.

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι

Εφόσον επιθυμείτε μπορείτε να υποβάλλετε το Παράπονό σας σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Μας ενδιαφέρει η γνώμη σας και σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνείτε μαζί μας.

Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να υποβάλλω ένα Παράπονο;

Για την υποβολή ενός Παραπόνου, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • συμπλήρωση της Φόρμας Υποβολής Παραπόνου 
  • συμπλήρωση του Εντύπου Υποβολής Παραπόνου, το οποίο είναι διαθέσιμο στα Καταστήματά μας
  • αποστολή επιστολής στην έδρα της Εταιρείας (ταχυδρομικά, φυσική παρουσία, ή μήνυμα τηλεμοιοτυπίας (fax)
  • προφορικά στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 18 321 ή σε ένα εκπρόσωπο των Καταστημάτων μας
  • μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση  customercare@zenith.gr 

Τι γίνεται αν διαφωνώ με την απάντησή της Εταιρείας;

Στην περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση που θα λάβετε από την Εταιρεία, έχετε τη δυνατότητα να προσφύγετε σε εναλλακτικούς αναγνωρισμένους φορείς εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών όπως ο Συνήγορος του Καταναλωτή ο οποίος λειτουργεί ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών.

Φόρμα Υποβολής Παραπόνων

Παρακαλούμε για την ακριβή και πλήρη συμπλήρωση των στοιχείων σας, όπως και να περιγράψετε αναλυτικά κάθε γεγονός που αφορά στο Παράπονό σας προκειμένου να διευκολυνθεί η επεξεργασία και η αντίστοιχη απάντηση.

Εισάγεται το τηλέφωνο, σταθερό ή κινητό  στο οποίο επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, π.χ. 69χχχχχχχχ ή 2χχχχχχχχχ

Παρακαλώ καταχωρήστε μία σωστή διεύθυνση ηλ.ταχυδρομείου, π.χ.example@domain.gr

Για παροχή φυσικού αερίου xΠΕxxxxxx

Για παροχή ρεύματος xΗΛxxxxxx

Επισύναψη Αρχείου

5 MB μέγιστος όγκος αρχείου.

Βεβαιωθείτε ότι το αρχείο είναι της σωστής μορφής και μεγέθους.
message
close message Φόρμα Επικ/νίας chat Live Chat call Click 2 Call