1. Η υπηρεσία αφορά στην ετήσια προληπτική συντήρηση λειτουργικών λεβήτων φυσικού αερίου (άνευ βλάβης). Οι εργασίες προληπτικής συντήρησης λεβήτων αερίου αφορούν μόνο επίτοιχους λέβητες αερίου με μέγιστη αποδιδόμενη θερμική ισχύ έως 50 kW.
2. Η υπηρεσία παρέχεται μόνο σε πελάτες της ZeniΘ με ενεργή παροχή φυσικού αερίου.
3. Η παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας από την ZeniΘ είναι προαιρετική.
4. Η υπηρεσία παρέχεται επ’ αμοιβή που τιμολογείται από την ZeniΘ στους λογαριασμούς φυσικού αερίου του πελάτη που έκανε χρήση της υπηρεσίας.
5. Το κόστος παροχής της υπηρεσίας ανέρχεται στο ποσό των 59,88 €, ανά συντήρηση, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
6. Το κόστος παροχής της υπηρεσίας επιμερίζεται αναλογικά σε χρονικό διάστημα ενός (1) έτους από την λήψη της υπηρεσίας. Ως βάση επιμερισμού λαμβάνεται η ημερολογιακή ημέρα. Η υπηρεσία τιμολογείται στους λογαριασμούς φυσικού αερίου, αναλογικά με τις μέρες της περιόδου κατανάλωσης που αφορά ο εκάστοτε λογαριασμός.
7. Η παροχή της υπηρεσίας είναι διαθέσιμη μόνον κατόπιν εκδόσεως κωδικού ενεργειακής υπηρεσίας από την ZeniΘ. Η έκδοση του κωδικού πραγματοποιείται με τους εξής τρόπους: α) Μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας της ZeniΘ https://zenith.corporate.morpheus.wedia.gr/el/ β) με κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της ZeniΘ (αριθμός 18321), γ) στα γραφεία εξυπηρέτησης πελατών της ZeniΘ.
8. Η έκδοση κωδικού ενεργειακής υπηρεσίας δεν συνεπάγεται τιμολόγηση για την παροχή της υπηρεσίας αυτής. Η τιμολόγηση της υπηρεσίας πραγματοποιείται μετά την λήψη της υπηρεσίας.
9. Η υπηρεσία παρέχεται από την ZeniΘ μέσω δικτύου συμβεβλημένων συνεργατών της ZeniΘ. Τα στοιχεία των συμβεβλημένων συνεργατών για την παροχή της υπηρεσίας αναρτώνται στην εταιρική ιστοσελίδα της ZeniΘ.
10. Ο πελάτης της ZeniΘ έχει δικαίωμα ελεύθερης επιλογής συνεργάτη για την παροχή της υπηρεσίας, υπό τις εξής προϋποθέσεις: α) ο επιλεγμένος συνεργάτης υποστηρίζει την περιοχή στην οποία βρίσκεται η εγκατάσταση του πελάτη και β) ο επιλεγμένος συνεργάτης υποστηρίζει τον κατασκευαστή του λέβητα του πελάτη.
11. Ο πελάτης συνεννοείται απευθείας με τον συνεργάτη της επιλογής του για την ημερομηνία λήψης της υπηρεσίας, αφού προηγουμένως έχει λάβει τον απαραίτητο κωδικό από την ZeniΘ. Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει τον συνεργάτη ότι είναι κάτοχος του εν λόγω κωδικού.
12. Κατά την επίσκεψη του συνεργάτη στην εγκατάσταση του πελάτη για την παροχή της υπηρεσίας, ο πελάτης υποχρεούται να υπογράψει το έντυπο αποδοχής των όρων της υπηρεσίας, πριν την έναρξη των εργασιών.
13. Ο συνεργάτης, στο πλαίσιο παροχής της υπηρεσίας, υποχρεούται, να ενημερώσει τον πελάτη για τις εργασίες στις οποίες πρόκειται να προβεί, κατόπιν ρητής αποδοχή του πελάτη και ακολούθως να υλοποιήσει κατ’ ελάχιστο τις παρακάτω εργασίες: Άδειασμα νερού από λέβητα, Καθαρισμό καυστήρα, Καθαρισμό θαλάμου καύσης (πρωτεύων εναλλάκτης), Πλύσιμο δευτερεύοντος εναλλάκτη εφόσον απαιτείται, Έλεγχο του αέρα στο δοχείο διαστολής, Έλεγχο υδραυλικής ομάδας λέβητα (τρίοδη, by-bass, φίλτρα), Έλεγχο λειτουργίας ασφαλιστικών διατάξεων, Πλήρωση και εξαέρωση λέβητα, Έλεγχο πίεσης αερίου, Ρύθμιση καύσης με αναλυτή καυσαερίων, Έλεγχο ποιότητας νερού εγκατάστασης θέρμανσης. Στις ανωτέρω εργασίες συμπεριλαμβάνονται όλα τα απαιτούμενα αναλώσιμα υλικά. Στο πλαίσιο της παρεχόμενης υπηρεσίας δεν συμπεριλαμβάνονται ανταλλακτικά και εργασία τοποθέτησής τους. Μετά το πέρας των εργασιών, ο συνεργάτης παραδίδει στον πελάτη τυποποιημένο φύλλο συντήρησης, σύμφωνα με τη νομοθεσία.
14. Ο συνεργάτης ευθύνεται για τις πράξεις ή/και παραλείψεις, καθώς και για κάθε ζημία, βλάβη τυχόν προξενήσει στις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό του πελάτη κατά την υλοποίηση της υπηρεσίας. Σε περίπτωση πλημμελούς παροχής της υπηρεσίας και πρόκλησης ζημίας στον πελάτη, ο συνεργάτης υποχρεούται στην ανόρθωση της ζημίας που θα υποστεί ο πελάτης.
15. Ο πελάτης οφείλει να γνωστοποιήσει στην ZeniΘ οποιοδήποτε παράπονο, ή διαμαρτυρία, σε σχέση με την παρεχόμενη υπηρεσία ή/και τον συνεργάτη.
16. Η ZeniΘ διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης των όρων της παρεχόμενης υπηρεσίας, καθώς επίσης και της τιμολογιακής της πολιτικής, σύμφωνα με τις επιχειρησιακές της ανάγκες.
17. Η ZeniΘ διατηρεί το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση της, οποτεδήποτε, δίχως κάποια προηγούμενη ενημέρωση, να αναστείλει ή/και να διακόψει, την παροχή της αναφερόμενης στους παρόντες όρους υπηρεσίας, αναλόγως προς τις επιχειρησιακές της ανάγκες.
18. Η ZeniΘ διατηρεί το δικαίωμα ανάκτησης του υπολειπόμενου κόστους της παρασχεθησόμενης υπηρεσίας στην περίπτωση που ο πελάτης υποβάλλει αίτημα εκπροσώπησης σε άλλο πάροχο πριν παρέλθει η συνολική αποπληρωμή του κόστους της παρεχόμενης υπηρεσίας
19. Τα Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα του πελάτη που αφορούν στην παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας θα τύχουν επεξεργασίας από τη ZeniΘ καθώς και από τον συνεργάτη, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του πελάτη με τον τελευταίο, για τον σκοπό παροχής της υπηρεσίας, σύμφωνα με τις διατάξεις της εκάστοτε ισχύουσας Εθνικής και Ενωσιακής Νομοθεσίας που διέπει την προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα περιλαμβανομένου του Γενικού Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του πελάτη, ο τελευταίος έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί σχετικά από την Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας στον σύνδεσμο https://zenith.corporate.morpheus.wedia.gr/el/privacy/