Διαδικασία επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου
Έχετε Πιστωτικό Υπόλοιπο;
- Η ZeniΘ θα συμψηφίσει το πιστωτικό υπόλοιπο, στον επόμενο λογαριασμό αυτόματα χωρίς κάποια ενέργεια!
- Εάν επιθυμείτε, μπορεί να μεταφερθεί το πιστωτικό σας υπόλοιπο, σε άλλη ενεργή παροχή που διατηρείτε στη ZeniΘ, καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο
- Εάν επιθυμείτε επιστροφή του πιστωτικού υπολοίπου, συμπλήρωστε την αίτηση επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου. Βεβαιωθείτε ότι κάθε έγγραφο που θα επισυνάψετε είναι ευδιάκριτο, αναγράφονται όλες οι απαιτούμενες πληροφορίες και δεν ξεπερνά τα 5ΜΒ.
Για περαιτέρω πληροφορίες δείτε παρακάτω στις ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Διευκρινίσεις για τα δικαιολογητικά
Αποδεικτό αριθμού ΙΒΑΝ (International Bank Account Number)/ Βεβαίωση τήρησης του τραπεζικού λογαριασμού από την Τράπεζα, στο οποίο θα γίνει η επιστροφή χρημάτων. Ο Συμβαλλόμενος πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στους δικαιούχους του τραπεζικού λογαριασμού.
Διευκρινίσεις για τα δικαιολογητικά
Επίσημο έγγραφο από το οποίο θα προκύπτει ο Νόμιμος Εκπρόσωπος της Εταιρείας.
Ενδέχεται ανά περίπτωση, να απαιτηθούν επιπλέον δικαιολογητικά.
Αποδεικτό αριθμού ΙΒΑΝ (International Bank Account Number)/ Βεβαίωση τήρησης του τραπεζικού λογαριασμού από την Τράπεζα, στο οποίο θα γίνει η επιστροφή χρημάτων. Ο Συμβαλλόμενος πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στους δικαιούχους του τραπεζικού λογαριασμού.
Διευκρινίσεις για τα δικαιολογητικά
Συμπληρώστε την αίτηση επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου επιλέγοντας: "Νομικό Πρόσωπο"
Αποδεικτό αριθμού ΙΒΑΝ (International Bank Account Number)/ Βεβαίωση τήρησης του τραπεζικού λογαριασμού από την Τράπεζα, στο οποίο θα γίνει η επιστροφή χρημάτων. Ο Συμβαλλόμενος πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στους δικαιούχους του τραπεζικού λογαριασμού.
Πρακτικό Συνέλευσης στο οποίο αναγράφεται η συναίνεση όλων των ενοίκων για την πίστωση του ποσού στο IBAN του αιτούντος (σημείωση ΙΒΑΝ, αντίστοιχη τράπεζα και το όνομα του δικαιούχου).
Εναλλακτικά, μπορείτε να προσκομίσετε Υπεύθυνες Δηλώσεις όλων των ενοίκων, στις οποίες θα συναινούν για την πίστωση του ποσού στο IBAN του αιτούντος (σημείωση ΙΒΑΝ, αντίστοιχη τράπεζα και το όνομα του δικαιούχου).
Ενδέχεται ανά περίπτωση, να απαιτηθούν επιπλέον δικαιολογητικά.
Συχνές Ερωτήσεις
Έχετε πιστωτικό υπόλοιπο και η παροχή σας είναι ενεργή;
Δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια, καθώς το ποσό θα συμψηφιστεί σε επόμενο λογαριασμό κατανάλωσης αυτόματα .
Εναλλακτικά μπορείτε να ζητήσετε να μεταφερθεί σε άλλη ενεργή παροχή, επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας: Επικοινωνία | ZeniΘ.
Τέλος, μπορείτε να ζητήσετε να επιστραφεί σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπληρώνοντας την αίτηση επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου.
Έχετε πιστωτικό υπόλοιπο και η παροχή σας δεν είναι ενεργή;
Απαιτείται η έκδοση του τελικού λογαριασμού, ώστε να ολοκληρωθεί η εκκαθάριση και να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχουν εκκρεμείς οφειλές. Σε περίπτωση πιστωτικού υπολοίπου, μπορείτε να αιτηθείτε την επιστροφή του στο τραπεζικό σας λογαριασμό, συμπληρώνοντας την αίτηση επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου.
Πως γίνεται η επιστροφή των χρημάτων;
Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με κατάθεση του αντίστοιχου ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε, συμπληρώνοντας την αίτηση επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου.
Πότε θα ολοκληρωθεί η επιστροφή των χρημάτων;
Ο χρόνος ελέγχου των δικαιολογητικών και η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μπορεί να διαρκέσει έως και 30 ημέρες.
Δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό στο όνομά σας;
Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε τραπεζικό λογαριασμό, παρακαλούμε να αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά στο email: refund@zenith.gr
-
- Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία δηλώνετε ως συμβαλλόμενος ότι αποδέχεστε την επιστροφή του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου προσώπου. Στην υπεύθυνη δήλωση πρέπει να αναφέρετε το ποσό της επιστροφής, τον αριθμό ΙΒΑΝ, την αντίστοιχη τράπεζα και το όνομα του δικαιούχου.
- Υπεύθυνη Δήλωση από το τρίτο πρόσωπο (δικαιούχο του λογαριασμού), στην οποία αποδέχεται την επιστροφή του συγκεκριμένου ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του, αναφέροντας τον αριθμό ΙΒΑΝ και την αντίστοιχη τράπεζα.
- Αποδεικτικό ΙΒΑΝ
Κάθε Υπεύθυνη Δήλωση πρέπει να είναι θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής, είτε μέσω της «Ψηφιακής Βεβαίωσης Εγγράφου» από το gov.gr, είτε μέσω των αρμόδιων αρχών επικύρωσης (Κ.Ε.Π κτλ).
Ενδέχεται ανά περίπτωση, να απαιτηθούν επιπλέον δικαιολογητικά.
Ο συμβαλλόμενος έχει αποβιώσει. Πως θα γίνει η επιστροφή του πιστωτικού υπολοίπου σε τραπεζικό λογαριασμό;
Σε περίπτωση αίτησης για εκλιπόντα, απαιτείται η έκδοση του τελικού λογαριασμού, ώστε να ολοκληρωθεί η εκκαθάριση και να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχουν εκκρεμείς οφειλές. Σε περίπτωση πιστωτικού υπολοίπου, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε την παραπάνω φόρμα, επιλέγοντας ότι η παροχή δεν είναι ενεργή και την επιλογή " Φυσικό πρόσωπο", καθώς και να επισυνάψετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- Αποδεικτό ΙΒΑΝ
- Ληξιαρχική πράξη θανάτου του εκλιπόντα.
- Πιστοποιητικό πλησιέστερων συγγενών.
- Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία ο αιτών ως τρίτο πρόσωπο ή κληρονόμος, θα γραφεί ότι, αιτείται να επιστραφεί το ποσό σε τραπεζικό του λογαριασμό, το ποσό της επιστροφής, τον αριθμό ΙΒΑΝ, την αντίστοιχη τράπεζα και το όνομα του δικαιούχου
- Υπεύθυνη Δήλωση από όλους τους λοιπούς κληρονόμους, στην οποία θα γράφουν ότι συναινούν να επιστραφεί το πιστωτικό υπόλοιπο σε συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό, το ποσό της επιστροφής, τον αριθμό ΙΒΑΝ, την αντίστοιχη τράπεζα και το όνομα του δικαιούχου.
Κάθε Υπεύθυνη Δήλωση πρέπει να είναι θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής, είτε μέσω της «Ψηφιακής Βεβαίωσης Εγγράφου» από το gov.gr, είτε μέσω των αρμόδιων αρχών επικύρωσης (Κ.Ε.Π κτλ.).
Ενδέχεται ανά περίπτωση, να απαιτηθούν επιπλέον δικαιολογητικά.
Δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό σε Ελληνική Τράπεζα;
Σε περίπτωση που δε διαθέτετε τραπεζικό λογαριασμό σε Ελληνική τράπεζα, μπορείτε να επισυνάψετε στην αίτηση επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου, βεβαίωση τήρησης λογαριασμού στην οποία θα αναγράφεται το Ονοματεπώνυμο του δικαιούχου, το IBAN, η τράπεζα και το SWIFT CODE.
Πληρώσατε σε λάθος κωδικό ενιαίας συναλλαγής RF;
Σε περίπτωση πληρωμής σε λανθασμένο κωδικό ενιαίας συναλλαγής RF, παρακαλούμε να αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά στο email: refund@zenith.gr
- Αποδεικτικό πληρωμής στο οποίο θα αναγράφεται ευδιάκριτα ο λανθασμένος κωδικός πληρωμής RF.
- Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία θα αναγράφεται ότι πραγματοποιήθηκε λανθασμένη πληρωμή συγκεκριμένης αξίας στον λανθασμένο κωδικό RF και θα ζητείται η μεταφορά του ποσού στον ενεργό κωδικό του πελάτη.
Κάθε Υπεύθυνη Δήλωση πρέπει να είναι θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής, είτε μέσω της «Ψηφιακής Βεβαίωσης Εγγράφου» από το gov.gr, είτε μέσω των αρμόδιων αρχών επικύρωσης (Κ.Ε.Π κτλ.).
Μετά τον έλεγχο, το ποσό πληρωμής θα μεταφερθεί στον κωδικό της παροχής σας.
Είστε διαχειριστής της πολυκατοικίας και θέλετε να αιτηθείτε επιστροφή χρωμάτων;
Σε περίπτωση που είστε διαχειριστής και επιθυμείτε να αιτηθείτε για επιστροφή χρημάτων, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε την αίτηση επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου, επιλέγοντας "Νομικό πρόσωπο". Στην επωνυμία σύμβασης, παρακαλούμε να καταγράψετε την επωνυμία της πολυκατοικίας που αναφέρεται στη σύμβαση-λογαριασμό σας.