25 Σεπτεμβρίου 2020
Νεα δωρεάν υπηρεσία e-bill και ασφάλιση Bill Protection από τη ZeniΘ.
H ΖeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία e-bill, με την οποία κάθε πελάτης θα λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή, απολαμβάνοντας την άμεση, γρήγορη και ασφαλή ενημέρωση και διαχείρισή τους.
Οι λογαριασμοί ρεύματος και φυσικού αερίου έρχονται πλέον στο email σας
Δωρεάν προστασία για 12 μήνες σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής
H ΖeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία e-bill, με την οποία κάθε πελάτης θα λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή, απολαμβάνοντας την άμεση, γρήγορη και ασφαλή ενημέρωση και διαχείρισή τους. Ταυτόχρονα, η ZeniΘ προσφέρει εντελώς δωρεάν την υπηρεσία ΖeniΘ Bill Protection, σε συνεργασία με την ΑΧΑ Ασφαλιστική για 1 χρόνο.
Με το e-bill, η εταιρεία καταργεί την ταχυδρομική αποστολή των έντυπων λογαριασμών φυσικού αερίου και ρεύματος, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος μέσω της σημαντικής μείωσης κατανάλωσης χαρτιού. Ακόμη, με την εγγραφή στη νέα υπηρεσία e-bill, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται αυτόματα από την υπηρεσία ΖeniΘ Bill Protection, με δωρεάν προστασία για 12 μήνες. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.
Η νέα υπηρεσία e-bill εμπλουτίζει την πλατφόρμα «έξυπνων» ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ZeniΘ, με σκοπό μια όλο και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης. Η κορυφαία ομάδα της ZeniΘ επιβραβεύει διαρκώς την εμπιστοσύνη των πελατών της με νέα, καινοτόμα προϊόντα και κορυφαία προνόμια, ενώ παραμένει στη διάθεσή τους μέσω των δωρεάν online υπηρεσιών Live Chat και Click2Call στο www.zenith.gr, την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 18321, καθώς και μέσα από τα φυσικά καταστήματα του δικτύου της σε όλη την Ελλάδα.
O κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Η υπηρεσία e-bill αποτελεί επιβράβευση της εμπιστοσύνης των πελατών μας και μια ακόμη απόδειξη για το ότι κρατάμε τις υποσχέσεις μας για συνεχή αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών μας, προς ευκολία του κοινού. Αναπτύσσουμε τις υπηρεσίες μας με βάση την καινοτομία και τις απαιτήσεις της “digital” εποχής που διανύουμε και με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εμπειρία των πελατών μας, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον. Τέλος, στην περίεργη εποχή που διανύουμε, το πρόγραμμα ασφάλισης ΖeniΘ Bill Protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ Ασφαλιστική που προσφέρουμε δωρεάν σε όσους ενεργοποιήσουν την υπηρεσία e-bill δίνει μια επιπλέον ασφάλεια στους πελάτες μας».
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ, καθώς και σε όλες τις πλατφόρμες social media: Facebook, Linkedin, Instagram και Twitter.
#ZeniΘ #koryfaiaenergeia #koryfaiaomada
Σχετικά με τη ΖeniΘ
Η ΖeniΘ, η εξέλιξη της εταιρείας ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών, είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων και η 1η εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει την υπηρεσία ολοκληρωμένης ενέργειας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Από το 2000 δραστηριοποιείται με επιτυχία στην αγορά του φυσικού αέριου και το 2017 πραγματοποίησε την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας.
Στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας συμμετείχε από το 2000- 7/2017 η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) και ο ιταλικός κολοσσός ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατείχαν το 51% και 49% της ΖeniΘ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος. Από τις 20/07/2017, η ΕΝΙ αποτελεί τον μοναδικό μέτοχο της εταιρείας.
Στo site της ZeniΘ, www.zenith.gr, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα καινοτόμα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες, και τις προσφορές της εταιρείας. Η ZeniΘ διαθέτει 10 καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνική εξυπηρέτηση (18321) και είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (Facebook, Linkedin, Instagram και Twitter), διασφαλίζοντας την άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.