go to home page back to Zenith ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ

Συχνές ερωτήσεις

Φυσικά και όχι! Αλλάζοντας προμηθευτή δεν επιβαρύνεσαι με καμία απολύτως επιπλέον χρέωση.

Θα πρέπει να υπογράψεις τη Σύμβαση Προμήθειας για να σε εκπροσωπήσουμε με τα κατάλληλα δικαιολογητικά. Έπειτα, υποβάλουμε το αίτημα στον αρμόδιο Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής, ο οποίος θα προγραμματίσει επίσκεψη στον χώρο σου αφού πρώτα ελεγχθεί επιτυχώς η εγκατάσταση φυσικού αερίου.

Είναι η Σύμβαση που καταρτίζεται ανάμεσα σε σένα και τη ZeniΘ για τον καθορισμό των όρων και προϋποθέσεων της προμήθειας φυσικού αερίου. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τους Γενικούς Όρους Σύμβασης Προμήθειας, καθώς και τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο υπηρεσιών και τιμών φυσικού αερίου.

Η Μεταβίβαση (ή αλλιώς Διαδοχή) της υφιστάμενης Σύμβασης στη ZeniΘ γίνεται από τον νέο χρήστη με την υπογραφή της Αίτησης Διαδοχής και της νέας Σύμβασης Προμήθειας.

Η αλλαγή προμηθευτή είναι μια πολύ απλή διαδικασία! Δε χρειάζεται να κάνεις κάποια αλλαγή στο μετρητή του σπιτιού ή της επιχείρησής σου. Αρκεί να υπογράψεις μια Σύμβαση Προμήθειας με τη ZeniΘ προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ανάλογα με την κατηγορία πελάτη στην οποία εντάσσεσαι.

 

Η εξοφλημένη εγγύηση πάντα επιστρέφεται και συμψηφίζεται είτε κατά την ενεργοποίηση εξόφλησης των λογαριασμών μέσω τραπεζικής εντολής, είτε στον τελικό λογαριασμό με τυχόν πιστωτικό υπόλοιπο να σου αποδίδεται μέσω τράπεζας.

Ο ΔΕΣΦΑ είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία, συντήρηση, διαχείριση, εκμετάλλευση και ανάπτυξη του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΕΣΦΑ) και των διασυνδέσεών του, προκειμένου το ΕΣΦΑ να είναι οικονομικά αποδοτικό, τεχνικά άρτιο και ολοκληρωμένο για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των Χρηστών.

  1. Φωτογραφία τρέχουσας ένδειξης μετρητή
  2. Κωδικός Παροχής ή ΗΚΑΣΠ ή Serial Number ή παλιός λογαριασμός
  3. Γνωστοποίηση Α.Φ.Μ και Δ.Ο.Υ
  4. Γνωστοποίηση στοιχείων ταυτότητας/διαβατηρίου
  5. Γνωστοποίηση στοιχείων επικοινωνίας
  6. Γνωστοποίηση ιδιότητας χρήσης του ακινήτου (ιδιοκτήτης/ενοικιαστής/διαχειριστής)
  7. Γνωστοποίηση λογαριασμού ΙΒΑΝ (μόνο για ενεργοποίηση πάγιας εντολής)
  1. Αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού
  2. Γνωστοποίηση Α.Φ.Μ και Δ.Ο.Υ
  3. Γνωστοποίηση στοιχείων ταυτότητας/διαβατηρίου
  4. Γνωστοποίηση στοιχείων επικοινωνίας
  5. Γνωστοποίηση ιδιότητας χρήσης του ακινήτου (ιδιοκτήτης/ενοικιαστής/διαχειριστής)
  6. Γνωστοποίηση λογαριασμού ΙΒΑΝ (μόνο για ενεργοποίηση πάγιας εντολής)